Friday, June 4, 2010

Photogenic contest?



ok there, nowdays agak boring asyik berblogger jer, soo today i baru jer open my blogger friend punyer page, dia pun enter this contest, iaitu the PHOTOGENIC contest..then i pun teringin la nk join for fun, lg best kalo ade rezeki dpt menang kn? hehhe soo,sila view this link

http://myfreakingthought.blogspot.com/2010/05/anda-photogenic-mari-join-contest-ni.html

contest materms and condition:
1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.gambar anda seorang ! kalo ade org laen,saye REJECT, :p muahahaha !!

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)
5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY
6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org . [org2 yg d tag mesti tau ok ?? kalo x , saye SAMAN ! haha :P]
7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)
8.tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 , bile dah tamat contest,saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saye !! :) hadiahnyer mmg best,kalo saye anjurkn mmg best .. hihihi :psuk this contest.



<<ini lah dia gadis si pemilik blog dan penganjur contest tuh, i guess kalo dia masuk sure dia menang, sbb pic nie mmg cantik ouh! tp tidak boleh sama sekali, sebab nanti saya x de chance nk menang;( huhuhu ape2 pun thanks sbb anjurkn contest ini;)

and this is my pic yg i nk masuk dlm contest tuh;)



this pic was taken randomly using my webcam,ok, reasons why i picked this pic is, hurmm2...let me think first...
maybe, i look Sweet especially with my smile, People out there who had meet me, they will said that i'm such a Sweet girl "acececeh..kembang kempis pulak hidung i" ;p
and secondly, i love my eyes, hehehe, Why??b'coz for me i think my eyes is a very2 dangerous part on my face, hahaha bak kata guys la kn "mata i ni boleh buat guy rase tergugat keimanan diorg", btul ker?? hahahah u all be the judges..and lastly..this pic show the real me, yes i do love make-up and it's part of my life, even people said they prefers natural look, but for me, i do have my natural look and confidently i do look pretty with my natural look, but somehow i love to have different look everyday...the real u is from your own attitude and your beautiful heart, trust me;)

ok lastly people that i tag for;D
1. Fifi Rahmat
2. Izyan Izzaty
3. Loke Sze Kuan


No comments: