Friday, June 11, 2010

do i need a boyfriend??

zaman sekarang nie, jarang kita lihat gurls2 yg tiada boyfriend(bf)
mesti semua dah ada, namun begitu, hanya tinggal beberapa sahaja kaum hawa yg tiada bf.., tidak laku kah mereka? atau hodoh sgt ker mereka?? aku jgk la yg termasuk dlm golongan hawa tersebut.

namun begitu, jika sesiapa yg tidak mengenali aku, sudah tentu akan menyangka, yg aku ini sudah berpunya, dan perangai mcm sosial ajer...( seriously aku nie golongan bdk2 baek tau;p)

tipu la kalau aku ckp yg aku tidak sunyi, memang sunyi giler ok!! ramai org bertanya "tak kn la tak ada seorg mamat pun sangkut dekat ko??" hahaha, jwpannye ialah, mesti la ada,tp di sebabkn sikap aku yg agak memilih dlm mencari pasangan membuatkn aku kekal single smpai sekarang..=="

kenapa sikap ku suka memilih?? sudah tentu la kerana...

*Tinggi lampai
saya adalah seorg gadis yg agak tinggi, dan saya suke guys yg lebih tinggi dr saya, kalau setakat beberapa cm jer tinggi tuh, tak payah la berangan...;p

* clean face,
ouh ya!! salah satu syarat yg paling penting, saya memang tidak suka muke lelaki yg penuh dgn lubang2 jerawat...kerana ini amat menakutkn saya, setakat 1 atau 2 biji jerawat kecil tuh i x kesah la sgt..." jika saya memilih pasangan yg di penuhi parut jerawat di mukanya ini akan menjadi satu potensi yg besar kepada my future children"

*Mata dan kening yg menawan dan memukau!!
syarat ini juga amat penting, sebab saya mudah tertarik dengan lelaki yg mempunyai mata yg menawan, tak kira la sepet ke mata bulat ker, janji aku rasa ia cukup menawan, dan kening yg tebal tp kemas, ini boleh membuatkn aku terus cair jer bila bertentangan mata dgn jejaka tersebut;p

*hidung yg mancung>
lelaki yg mempunyai hidung yg mancung memang sgt di dambakn oleh semua gadis2, termasuk la makcik2, kalau boleh diorg suka hidung mcm Shah Rukh Khan=="
tp cukup la setakat mancung sikit jer, x perlu mancung sgt, mcm hidung org putih tuh!!


* tiada BULU??
what?? hahaha jgn ko mengarut la pika, semua lelaki ada byk bulu la, tak kn kau suke lelaki yg togel?? mcm pondan jer!! hehehhe...menipu la aku kalau lelaki tuh tiada bulu langsung, semualelaki ada bulu, yg berbezanyer lebat dan nipis jer bulu diorg tuh,..ok2!! saya nk yg nipis punyer!! ceh, mcm tengah mengorder teh tarik jer kat kedai mamak==" sebenarnyer saya tidak suke lelaki yg berbulu lebat dan kerinting mcm rmbut Alleycat tuh;p geli hehehe..

* berakal dan matang
yer, saya amat suke lelaki yg matang, oleh kerana saye bersifat kebudak-budakan, jd saya amat memerlukan lelaki yg berakal dan mempunyai sifat yg matang, baru la ia akan melengkapi hidup saya;)


* baik dan hormat
sifat2 ini memang wajib untuk semua wanita, sifat2 ini haruslah ada di dlm lelaki tersebut...;)

jadi conclusion di sini ialah, amat sukar untuk saya mendapatkn package2 di atas, actually i dah byk jumpe dah, dan ciri2fizikal mereka sudah cukup lengkap, tp malangnyer ciri rohani agak kurg dlm diri mereka dan tambahan pula, semua lelaki tersebut lebih suke berimaginasi untuk bermain2 dengan saya" phm2 kn la maksud yg tersiratnyer"

jadi buat masa sekarang, i tak perlukn seorg lelaki, tidak mengapa la jika jiwa ini kosong untuk sementara waktu sampai habis exam STPM;)

No comments: