Monday, May 31, 2010

Creapy room, Screaming Girl in white dress, and Red Blood

today, adelah hari paper sejarah kertas 2 di sekolah, dan pada tarikh dan hari yang sama, BULAN Merah pun datang, it's meant Menstruation lol! tak kan tuh pun tak tau?? hahaha kau ni pun satu hal jugak pika, pasal ko datang bulan pun nk ckp jgk ker kat blog??

ini blog saya phm! saya nk ckp pasal ape ke siapa ke, itu saya punyer pasal! soo kalo ade minah stalker yg suke sgt nk stalker aku di persilakan..aku tau ko memang akan terasa giler.....aku pun tau ko suke stalker aku..blah ah=="

ok then, enough of this crap things, now i nk bgtau, paper today i tak dpt buat, bkn sebab mls tp sebab perut ku sakit, yer para lelaki sekalian! anda sgt bertuah kerana tidak merasakn kesakitan yg telah di alami oleh semua kaum perempuan setiap bulan....rasa nk mati pun ade=="

then, di sebabkn terlampau sakit, aku dah tahan, perlu pergi ke BILIK KESIHATAN, untuk beristirehat...cikgu2 agak risau kerana muka ku pucat kalah mcm pontianak..satu kelas memandang aku dengan muka yg agak pelik," apehal dgn si pika nie? muke laen mcm jer??"

aku pun turun ke bilik kesihatan smbil membawa kertas soalan dan pensil box, dengan perlahannyer...lutut2 dah mengeletar mcm nenek yg pakai tongkat berjalan==

aku masuk ke dalam bilik kesihatan yg tidak berkunci, bilik tersebut gelap gelita, mmg agak menakutkan kerana jarang ade pesakit yg masuk ke bilik itu, aku dengan berbekalkan sedikit keberanian pun membuka suis lampu dan kipas di salah sebuah bilik kesihatan yg menyediakan katil khas untuk para pesakit mcm aku nie...

then aku pun ape lg, KeBaBOom!! hahaha, badan ku sudah landing di atas katil yg empuk tp agak berhabuk, tiba2, sakit ku menyerang lagi, ape lg aku pun mengerang kesakitan, peluh2 mengalir di dahi...

apabila sakit aku reda, aku pun menyambung kembali tugas ku, ape lg, jwb soalan paper sejarah tuh la, aku baru jer dpt jwb 1 essay...ade lg 3 soalan lg yg aku kena jwb!!! arggghhh tenshion giler kot!!!

dengan segala kudrat yang ade, aku pun menjawab la paper tuh, mase yg tinggal hanya 1 jam lg, ya adek2, masa yg di beri hanyala 3 jam saja...3 jam saja?? giler lama btul tak, aku percaya pasti semua orang akan jwb, kalo 3 jam dan 4 soalan gerenti aku dah siap...!! ah BENGONG!!, aku kn sakit, ape yg aku bace semua hilang, perut ku asyik meragam, soalan pulak hanya beberapa baris tp nk jwpan 350 patah perkataan...

tp akhirnye aku hanya dpt siapkn lagi 1 jer soalan( Sambil landing di atas katil yg empuk ), mase pun dah habis...kawan2 ku pun mula la terpacak di depan pintu bilik kesihatan.
Ya!!, mereka lah kawan2 ku dunia akhirat, yg sanggup melawat aku untuk mengetahui sama ada aku masih hidup lg atau pun tidak akibat drpd sakit Senggugut yg MELAMPAU!

dengan muka yg agak sihat, aku pun membebel kat diorg sebab aku hanya dpt jwb 2 soalan sahajt, tp for me atleast something then nothing rite?? itu la bebelan aku untuk hari ini, kwn ku dengan niat yg sgt baik ingin menghantar dengan kereta satria biru capuk kepunyaannyer, hahah jgn marah, kereta tuh best ape..capuk tp chomel;)

mesti korang semua tertanya "APe kena mengena creapy room?? Girl in white dress and Red BlOod rite??" ok, Creapy room tuh bilik kesihatan tuh la, yg creapy sebab tak ada orang duduk, tp confirm! mlm2 mesti ade punyer..!! hahaha
then, Screaming girl in white dress?? girl tuh aku la itu pun lmbt pick up! aku la yg screaming di sebabkn oleh perut ku yg meragam, RED Blood Pulak?? apabila aku pulang ke rumah, OMG!! Aku tak perasan yg baju ku ade tompokan darah merah, mesti sebab EDWARD CULLEN hisap darah aku kn??!! hahaha bengong la kau nie pika, itu tompokan darah period kau la Ngok!~
hehehe, btw saje jer buat entry bunyi mcm gempak sikit;p

p/s: kesakitan bulan merah masih lg menyerang=="

No comments: