Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu..Happy Mother's Day


adakah hari ini adalah hari ibu?? actually pika pun tidak berapa pasti..sebab sebenarnyer pika ni memang jarang menyambut hari ibu..
tdo
kalau nak di ikutkan hati, memang la aku tidak berapa berminat untuk menyambut hari ibu, ini kerana, pada waktu kecik2 dahulu, aku pernah menghadiahkan ibu sesuatu sempena sambutan hari ibu, namun ini respond ibu kepada ku" ibu tidak mahu apa-apa dari kamu, asalkan kamu belajar rajin-rajin dan jadi orang yang berjaya dalam hidup itulah hadiah yang paling tidah ternilai harganya" ini lah respond yang dia berikan sewaktu aku di bangku sekolah rendah lagi=__="
sudah pasti ada salah seorang daripada anda yang menerima ucapan seperti ini daripada ibu anda bukan?? dan jawapannya memag sangat susah untuk menunaikan hajat ibu, sebab terlampau tinggi permintaannyaT__T

sejak itu aku sudah tidak membeli apa-apa hadiah untuk ibu...hehehe;p teruk jugak perangai aku nie...tapi ada la kadangkala tuh aku membuat kad dan melukis lukisan untuk ibu dan memasukkan lukisan itu ke dalam handbagnya secara senyap-senyap sebelum dia ke pejabat..tp ibu tidak pernah menyimpan lukisan itu, akhirnya lukisan itu aku simpan di dalam sebuah kotak rahsia peribadiku;(

But Rite NOW! i want to wish Happy Mother's Day to all Mother's in this WORLD!! and last wish from me, Be The Best Mother that u can be!!;)

p/s:
even selalu ade CRISIS dengan my mum...i still love her no matter what she had said to me;(

No comments: